linn krouthén

PAPPSEN♥

Kategori: ALLMÄNT

Började tolv. Fick sluta tolv = ingen återsamling. Så jag gick från skolan runt ett. Timmen i skolan hann jag med att hämta ut skolkatalogen (underhållningen innan man ska sova), och även få återkoppling på idealuppgiften jag gjorde för några veckor sedan. Uppgiften blev runt 20 sidor! Hur lyckas jag (????). Och resultatet blev ett MVG omdömde i SvB. Nöjd. Får se vad det blir i historia, mediekunskap och samhäll B (uppgiften inkluderade dessa ämnen).
Sitter just nu med en stor kopp te och frukt. Ska försöka skriva klart analysuppgiften av radioprogrammet nu så höstlovet blir fritt från plugg.
Och idag kommer även min älskade pappa hem från Kina. Äntligen. Han kommer ha med sig ett par Converse i en ny modell till mig i någon lila färg. Ville ha gråa, men det fanns inte i min storlek. Men men, det är kul med färg!
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: