linn krouthén

ONCE IN MY LIFE

Kategori: ALLMÄNT

Jag sitter och mosar med fakta om healing, skriver frågor - för på torsdag ska jag iväg till en healer och intervjua till vårt radio program. Det ska bli super spännande. Jag ska även bli healad - små läskigt. Tror detta kommer bli great.
Gick runt och ställde snabbfrågor till folk på stan idag med Moa och Ida. Skulle nog varit roligare om jag inte hade en dator att bära på... I övrigt ska jag försöka somna tidigt ikväll för det var kämpigt att komma upp imorse. Tror detta väder drar ner på humöret - jag har hört flera i skolan nämnt trött och vissa somnat.
Imorgon efter skolan har jag min första gitarr kurs och sedan bär det väg till Rönnby för att intervjua en healare med Jennifer. Det blir en lååång dag, och på kvällen hoppas jag få somna i min älsklings famn♥
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: