linn krouthén

OBVIOUSLY

Kategori: ALLMÄNT

(långt inlägg = mycket att skriva. obviously)
Min rygg värker (eller mer än värker). Och min ena handled värker om jag lutar mig med den. Jag fryser. Trött. Ja, jag vet inte riktigt vad min kropp har blivit utsatt för...
Även fast det inte var bra att åka till skolan idag, pga. min rygg, pallrade jag mig iväg imorse till skolan i alla fall. Ville nämligen inte missa tyskaprovet. Men det missade jag i alla fall. Var istället med på en reklaminspelning i skolan som ägde rum på skolans tak. Högt? Japp. Kallt? Skojar du, vinterkyla. Tårna och fingrarna gick knappt att röra efter sisådär två timmar på taket. Det var i alla fall superkul. Mindre kul är att denna reklamfilm för skolan inte kommer gå på SF:s bioreklamer i vinter, men filmen kommer marknadsföras på andra ställen. KG-känslan fanns på taket bland de 20 stycken blandade eleverna från Kopparlunden. Värmekramar och skratt. (Ryktades om att en filmproducent var Mattias, i E.M.D.s, bror??)
Eftermiddagen bestod av radio. Jag och Moa fick testa att prata i radio och nu ser jag verkligen fram emot vår sändning på tisdag nästa vecka. Imorgon ska allt vara klart, vi ligger bra till.
Förövrigt ligger jag och småpinar mig i sängen pga. min rygg. Ska nog gå och lägga mig för att slippa smärtan. Imorgon kväll kommer min baby till mig. Vi ska baka pizza och ha en Max&Linn kväll, bara vi två. Allt för länge sedan.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: