linn krouthén

NU ÄR DET MIN TUR

Kategori: ALLMÄNT

Kom hem från min prins för någon timme sedan. Hans födelsedag igår blev fart fylld och mysig. Började gårdagen med att vakna bredvid honom. Åt frukost till present öppning - en mobil blev morgon presenten. Stack iväg till skolan i en timme och sedan kilade jag ner på stan och träffade Camilla (Max mamma). Köpte blommor, hämtade ut några presenter och sedan åkte vi iväg till Ica för att handla tårt ingredienser. Det blev en maräng tårta med diam, mandariner och grädde - mums! Efter bakningen åkte jag hem ett tag innan det var dags för att åka tillbaka till Max igen för att överraska med ett dukat bord innan han kom hem från kör lektionen. Bilder kommer senare...
I tisdags åkte jag och Jennifer iväg till en healare. Gud vad spännande det var när hon berättade om hennes upplevelser och när hon healade Jennifer. Och idag är det min tur. Om någon timme ska jag nämligen ta mig ut till Haraker för att göra ett reportage till vår radiosändning och bli healad - spännande! Så det blir ingen skola för mig idag, skönt asså.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: