linn krouthén

MY ALL

Kategori: ALLMÄNT

Jag älskar min Kille helt otroligt mycket. Han hjälper mig att flyga lite högre än vanligt - hjälper mig att vilja gå upp på morgonen. Han snurrar runt i mitt huvud dag som natt, och när tankarna på honom övervinner alla andra tankar vill jag inget hellre än att ligga i hans famn. Saknaden växer så fort jag släpper hans hand om bara några få sekunder. För det bästa som finns är att känna hans närhet. Veta att den jag älskar finns rakt framför mig.
Det är helt otroligt att två hjärtan kan slå så bra ihop. Visst, vi har våra motgångar ibland men det gör ju bara oss starkare. Det mysigaste och det mest underbara är att känna sig älskad och kär. Känna sig glad i hela kroppen  - precis som du får mig att känna. All kärlek till dig  älskling♥
MAX WIKSTRÖM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: