linn krouthén

MIA THÖRNBLOM

Kategori: ALLMÄNT

Gårdagen i skolan bestod av föreläsningar och mycket att ta in. Under kvällen åkte jag hem till min älskling för att sova där. Mer än mysigt!
Jag har precis varit på Mia Thörnbloms föreläsning. Satt och pluggade och fick plötsligt ett sms från Ida där hon frågade om jag ville följa med på Mias föreläsning. Hade berättat för henne att jag så gärna ville gå på henne när hon väl kom till Västerås men inte hade råd. Så snäll som hon är frågar hon om jag vill med två timmar innan de börjar då en på hennes mammas jobb blivit sjuk och inte kunde gå. Så en biljett ledig, och den fick jag! Blev hur glad som helst. Och den nästan två timmars långa föreläsningen var värd varenda minut. Mia var så duktig på att prata och så sjukt rolig + att man lärde sig om sin självkänsla och hur vi fungerar. Toppen!
Förövrigt började jag 10 och slutade 11 idag. Så jag åkte direkt hem för att ta tag i plugghögen. Nu ska jag ta bort sminket, borsta tänderna och sova gott till morgondagen.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: