linn krouthén

GO FOR IT

Kategori: ALLMÄNT

Yes, första dagen i skolan avklarad. Puuh, nu börjar det kännas att det är mycket med live radio sändningen som ska fixas. Tror dock min basgrupp kommer fixa detta! Imorgon blir det att ringa intervju personer som vi tror och hoppas vill ställa upp på reportage.
Efter skolan gick jag iväg till Harmoniq. Där blev jag sminkad. Jag ville ha en naturlig och vardaglig look. Det fick jag också. Dock tyckte jag att jag inte riktigt passade i sminkningen, men med mig hem fick jag i alla fall en superbra mineral foundation. Jag hade bestämt mig att inte köpa en foundation som var dyr då jag inte vill lägga halva mitt studie bidrag på en foundation när den tar slut. Men... jag kunde inte låta bli att köpa den. Och grunden är ju det viktigaste av allt. Så jag unnade mig den.
Nu ska jag kika på Top Model med min syster och samtidigt plugga tyska glosor. Vi får se hur det går...
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: