linn krouthén

AAAOOTSCH

Kategori: ALLMÄNT

MIN RYGG!!! Vill bara kapa av den just nu och sätta tillbaka den på min kropp när någon har spikat och hamrat i den. Masserat den så jag får den hela och smärtfri igen...
Var hos tandläkaren igår, och idag. Limmade fast min tråd idag som jag har bakom tänderna efter tandställningen. Nu behöver jag inte vara rädd längre för att en liten silvrig tråd ska sitta fast i äpplet när jag bitit av en bit, nu sitter den på plats.
Igår åkte jag in till skolan med min sötnos, och så blev jag hämtad av honom också. Vilken frihet det är med körkort (känns som att jag måste sätta igång med körningen och teorin snart...). aja. Köpte i alla fall Spicy med hem igår och åt det framför filmen SALT (helt okej film).
Vaknade upp bredvid min gubbe. Och nu sitter jag hemma. Ryggen smärtar och har tyskaprov och matteprov framför mig imorgon och på fredag. Så plugg inför dom är det som gäller idag. Stannar alltså hemma idag pga. min rygg. Lära-känna-dagen på Bellevu med bowling och badminton skulle ändå inte gå...
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: