linn krouthén

JAG LÅTER VANAN FORTSÄTTA GRO

Kategori: ALLMÄNT

Jag har ju gått och blivit tokig i te. Känns som att jag dricker det all the time. Men det är så mysigt nu på vintern när det är kallt och man behöver värmas. Så jag låter vanan fortsätta gro.
Slutade klockan tolv idag så jag kilade ner på stan och inhandlade en svart väst från Stadium till ett bra pris. Åh, jag älskar västar - har alltid funderat på att köpa en för att det är så fint, så nu unnade jag mig en.
Sitter i mitt vardagsrum och har precis druckit... te. Ska ta tag i smågrejer i både hemmet och i skolan nu. Sedan blir det TV ikväll och så får jag tillåta mig själv att vara uppe sent. För jag börjar tolv imorgon. Jihooo! Ska nämligen till Bombardier Arena imorgon för att berätta om kära Kopparlunden för förvirrade 9:or som inte vet vad de ska välja tillsammans med Emma, Emilia, Evelina, Amanda och Brandon. Adios!
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: