linn krouthén

I'M STUCK

Kategori: ALLMÄNT

I'm stuck - i O.C. Haha. Började redan i Ystad när Louise satt på det allra första avsnittet. Och nu har jag 2 säsonger i min garderob väntandes på att bli kikade på. Kan knapp hålla mig. Men nu har jag fått min älskling att titta också. Så jag kan inte kolla själv på dom, för då ligger han efter. Vi ägnade faktiskt både hela kvällen igår och hela morgonen idag till serien. Illa, illa...

Nu ska jag ta tag i en låt i det här fula och osomriga vädret.



// L.

Kommentarer

  • rebecca säger:

    haha, fredrik är exakt likadan, när jag kollade på något avsnitt utan han så vart han skit sur!

    2010-07-26 | 20:51:50
  • jag säger:

    haha! då ska jag nog inte kolla på ett O.C. avsnitt själv då (:

    2010-07-26 | 23:30:52
    Bloggadress: http://krouthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: