linn krouthén

TYPISKT. VERKLIGEN TYPISKT.

Kategori: ALLMÄNT

Jag är sjuk. Hur typsikt kan det bli på en skala 1-10?! Precis dagen innan jag ska uppträda och allt. Feber, förkylning och halsont. Hm, inte bästa kombinationen för en sångröst. Gick hem från skolan vid tio. Sov från elva till två. Jag tror sömnen hjälpte mig lite på traven. Kändes en smula bättre när jag vaknade i alla fall. Lagade god mat till familjen på kvällen också.
Tänkte gå och lägga mig i sängen nu, se på tv och sedan sova. Förhoppningsvis är jag piggare imorgon, och orkar ställa mig på scen och sjunga tre låtar. Vill verkligen inte missa showen & julavslutningen imorgon. Börjar tio tack vare min tyskalärare som lät mig sova och slippa tyskan. Dagens ros till henne, typ.
Sleep tight.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: