linn krouthén

TREVLIGT

Kategori: ALLMÄNT

Yes. Nu är man hemma och pluggar. Min sötnos gick för ett tag sedan, då han sov här inatt, och kommer tillbaka igen senare för att joina min pluggning. haha!
Ja, igår var det en trevlig dag. Det blev basket-fia-med-knuff på idrotten, haha - hur kul som helst! Och efter skolan hade jag gitarr lektion. Det går framåt. Efter gitarr lektionen visade även min media lärare några bra ackord att använda i låtar och så. "Jag kan lära dig lite på raster eller när vi har tid!" - tänk vad bra.
Stannade i skolan till halv nio. Varför? Jo, jag var med på öppet hus. Gick runt och visade nyfikna 9:or underbara KG. Kul var det. Och så bjöd rektorn alla som var med på pizza - så över 20 pizzor var uppradade inne i ett klassrum.
Nu ska jag ta i tu med massa små saker. See u!
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: