linn krouthén

TOMORROW, IS A NEW YEAR

Kategori: ALLMÄNT

Känner mig seg i kroppen, och lite små hängig. Men gud vad jag ska ändra på det! För imorgon ska jag fira in året med världens bästa tjejer. Så jag ska börja att sätta på partymusik för att pigga upp mig lite, och sedan byta strategi och istället lägga mig i sängen med te och en bra film.
Sprungit runt på stan idag med Emma och Emilia. Det var inte det enklaste då vi behövde hitta en tröja som skulle passa både mig, Emilia och Emma och den skulle inte sticka ut allt för mycket, samtidigt en tröja som vi skulle synas i på UF mässan veckan vi börjar skolan igen. Så efter mycket springande hittade vi tillslut en tröja på affären vi kikade in i först av allt: h&m. När letande var klart, tog vi en sallad på det mysiga kaffet i Igor. Sedan träffade jag Ina för att köpa allt inför nyår imorgon. Fick hem strumpbyxor, lösögonfransar, ögonskugga och en veiler från Harmoniq. Även en übermysig lång, stickad tröja fick följa med hem.
Och om vi inte hörs nå mer detta år: GOTT NYTT ÅR!
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: