linn krouthén

KALKON

Kategori: ALLMÄNT

Efter all shopping igår i stan, där det inte alls blev mycket köp på rea, åkte jag, syster och Max hem till oss. Hela dagen hade jag gått och längtat till kvällen då vi skulle äta vår traditionella annandags mat - kalkon. Åh, vad gott det var! Efter maten blev det kortspel, glass med hallon och massor av choklad.
Vaknade upp bredvid älsklingen. Vi gjorde frukost och satt oss framför O.C. Han åkte tidigt och jag började städa mitt rum, fixa recept till min receptbok och så redigerade jag även bilder till mitt fotoalbum. Jag har ju fullt upp på mitt lov. Haha.
Men snart kommer Louise till mig. Vi ska pulsa oss iväg till Caroline där alla tjejer ska träffas och umgås utomhus. Men det blir hem tidigt för mig, jobb imorgon...
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: