linn krouthén

23:e

Kategori: ALLMÄNT

Äntligen, jullov. Mitt började i tisdags. Julavslutning+kgparty. Jag sjöng tre låtar; två av mina egna och sedan Beyonce's låt Ave Maria. Det gick bra trots min hals, feber och snuva. Tänk att det finns mycket musiklitet på en media skola, alltid kul! Efter showen dunkade mitt huvud, så det blev ingen fika med Emma och Emilia, som det var planerat. Istället åkte jag hem med min älskling, som var på avslutningen och kollade på mig, och tillbringade sedan kvällen med honom.
Morgonen tillbringades med min syster framför tv:n. Narnia - Prins Caspian var på TV skärmen. Satt där med te, en sprakande brasa och julmusik utifrån köket. Julstämningen är på topp här hemma. Det doftar nyklädd julgran, massor av paket, tissel och tassel och snart även julskinka. Åh, imorgon♥
Älskling sover här ikväll, och delar stunden framför brasan med en julmacka imorgon på morgonen.
// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: