linn krouthén

WEDDING

Kategori: ALLMÄNT

Nu är jag hemma från Alingsås. Kom hem igår. Minns ingenting av bilfärden hem för jag sov nästan hela tiden. Det gick super att sjunga på min kusins bröllop. Och tänk att regnet tog en paus under precis de timmar som bröllopet och festen hölls! Peter och Hanna var så himla fina, man kunde verkligen se lyckan och kärleken mellan dom. Så såklart sa dom ja och är nu man och hustru. Vi fick jättegod mat på festen - nu har jag bl.a. smakat rådjur. Massa tal hölls, fällde några tårar när min kusin höll tal för Peter. Åt hur god bröllopstårta som helst så jag kände mig lagom proppad under kvällens slut. Bodde i samma hus som festen hölls i. Väldigt gammalt, stort och mysigt hus. Minnesvärd dag och massa kärlek i luften fick jag uppleva.

Igår hann jag gymma och sedan bege mig till Max för poker och spel med Alex, Fredrik, Lukas och Kuhs. Och ikväll ska jag iväg till Caroline för mys, frukt och snack med tjejerna. Men innan dess blir det en fet pizza med mamma och Sanna.



// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: