linn krouthén

TUSEN(?) FILMER I GARDEROBEN

Kategori: ALLMÄNT

3 dagar av skolan har gått och det känns ovanligt bra!! Dock skulle man ju inte tacka nej till att få göra precis vad man vill om dagarna och "bara vara", men jag antar att för mycket av det goda ger motsatsen. För nu har jag tillräckligt med energi i kroppen.

I måndags kom ju min pappa hem. Förutom att jag fick träffa honom fick jag massa fina saker ifrån Kina. Bl.a. ett par helsvarta converse, klockor, filmer som Sex And The City 2, SALT med Angelina Jolie, Eclipse och andra filmer som jag inte sett ännu, en iPod Touch...

Igår startade skoldagen med matte B. Kul tänkte jag. Men insåg snabbt när lärarna började prata att: det kanske inte kommer bli så farligt. En timme matte B i veckan bara och två eller tre lärare varje lektion. + min pappa som kan hjälpa mig med oförståeliga tal. Efter skolan åkte jag iväg med pappa för att köpa saker inför min övningskörning. Känner mig taggad. Och så var vi 5 minuter ifrån att hamna i krocken med 14 bilar på Köpingvägen också. Änglavakt. Älskling mös med mig på kvällen sen.

Och idag har vi haft ideal hela dagen. Skriva om vårt drömliv och så. Tycker det är superskoj. Har även sett på en teater idag på Culturen under vår skola. Jag och Kopparlundare är faktiskt med i ett litet hörn i teatern. Nämligen spelat in när vi skriker och härjar, typ hatar ett monster, (i form av en folkmassa) när vi gick i ettan. Men nu ska jag sätta mig med mitt nya barn, min iPod, i min säng och skriva en berättelse om mitt drömliv. puss




// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: