linn krouthén

TUTA OCH KÖR - BARA KÖR

Kategori: ALLMÄNT

På Amandas balkong igår. 4 tjejer. Tacos. Ljus. Musik = mysigt. Åkte hem med bussen vid elva till Max, och sov där.

Idag har jag påbörjat min övningskörning. Trodde inte att det var så kul som det var. Kände mig vuxen när jag satt bakom ratten. Jag kunde räkna mina motorstopp på en hand under en timmes körning, men när vi började krypköra och parkera lite så räckte inte en hand till längre... Men det gick bra. (pappa); "Det gick bättre än vad jag trodde!". Så första övningskörningsrundan - och jag överlevde. Hoppas på en tur imorgon med för att komma igång och snart börja ute på vägarna. Och så har jag hunnit med att ta en springtur. Skönt! Snart blir det kräftor, grillat kött och annat gott till middag. Min mage skriker.



// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: