linn krouthén

STUREPLAN

Kategori: ALLMÄNT

Hade en underbart härlig och rolig dag igår i huvudstaden med Amanda, Louise, Caroline, Totte, Sara, Emil och Fredrik. Åkte till Gröna Lund, fick stå i en typ 100 meters lång kö. Humöret åkte ner. Men när jag insåg att kön gick snabbt att ta sig igenom och när vi snart var framme i entren blev jag glad igen. Haha! Åkte inte alls lika många karuseller som vanligt bara för att det var sånna långa köer till allt. Så sjukt mycket folk!! När jag gick spökhuset gick såklart pulsen upp till 300. Blev inträngd av ett spöke. Ja, nära döden helt enkelt! När klockan blev sju åkte vi in till city, käkade på ett mysigt ställe på Stureplan och sedan tog vi tio tåget hem. Grym dag.

Nu ska jag börja fixa i huset lite smått. För ikväll kommer tjejerna till mig, och sedan ska vi vidare till Max för grillning. Och solen skiner! Kanske sätter mig och vilar ute ett tag. Puss.



// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: