linn krouthén

SKÖNA SOMMARKVÄLLAR

Kategori: ALLMÄNT

Tänk - sol och varmt! Nästan ovanligt nu så det blir nästan för varmt att vara ute. Fast man ska inte klaga sista veckan på lovet.

I torsdag, på min och Max en och en halvårs dag, fick jag en underbar stjärnfilt som jag är helt förälskad i. Den kommer vara min kärlek under alla kalla vinterkvällar framför tv:n. Fick även hemlagad tre rätters mat gjord av min älskling, en übermysig kväll och en übermysig morgon med frukost på sängen. I love you.



Igår kväll kom tjejerna förbi. Det blev spel och musik på min altan med värmeljus och popcorn tills tidig natt. Och kvällen var ju bara för skön. I cykelbyxor och tröja cyklade jag med Louise hem sjungandes till Håkan! Cyklade sedan vidare till Max och sov där.

Och snart kommer min sötnos till mig för film, bokning till bio imorgon och myspys med glass. Puss!!!



// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: