linn krouthén

LIFTAREN

Kategori: ALLMÄNT

Vaknade bredvid min kille! Underbart♥ åkte till Mariagårn medan han sov med mamma för att lämna notstället vi lånade till bröllopet. När jag kom tillbaka sov han (såklart) fortfarande, så jag gjorde frukost på sängen till honom. Lika roligt och mysigt varje gång att överraska honom, men dock börjar det bli en liten vana. Kollade sedan på två avsnitt av O.C. och sedan fortsatte vi med en s.k. rysare enligt mamma och tv:n, vilket filmen, Liftaren, inte var (för oss i alla fall). Stack sedan iväg till gymmet.

Nu har jag nyss ätit kycklingsallad och är snart redo för att baka blåbärs och hallonmuffins med min syster. Mums!! Imorgon drar jag till Gröna Lund med härliga människor.



// L.

Kommentarer

  • :) säger:

    Kan dock inte minnas att jag sov med din mamma :o

    2010-08-04 | 23:23:21

Kommentera inlägget här: