linn krouthén

HAVSKRÄFTOR

Kategori: ALLMÄNT

Precis kommit hem från Hälla med mamma och Max. Min älskling kom till mig sent igår och sov här. Det var lite oväntat men mysigt. Och så håller jag, FORTFARANDE, på med itunes. Och nu, igen, försvinner allting. Det har hänt tre gånger och nu ger jag upp.

Ikväll kommer min söta mormor och moster till oss för att äta havskräftor och räkor som vi köpte idag av fiskbilen. I fiskbilen stod en hur trevlig man som helst. Tänk om alla kunde vara så serviceinriktade - vad roligare det skulle bli att handla. Och vad värlen skulle vara mycket gladare. Det borde nästan vara ett måste att man måste kunna ta emot kunder när man söker ett serviceinriktat jobb.

Men nu ska jag ner och plocka vinbär i våra vinbärsbuskar och sedan frysa ner dom. Så otroligt gott att ha i filen på morgonen. Mums!



// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: