linn krouthén

ALLTING GÅR FÖR FORT

Kategori: ALLMÄNT

Det går så otroligt fort!! Allting går så fort. Redan gått mer än en vecka i skolan. Kändes nyss som att det var måndag och jag bara längtade tills det skulle bli torsdag. Och snart är det redan onsdag morgon utan att jag ens hunnit blinka (känns det som). Första tyskalektionen idag. Jag, Christoffer och Alexandra planera för hur vi ville att lektionerna skulle se ut under hela läsåret. Kändes mycket att hinna med, men samtidigt lite på något sätt. Antagligen eftersom uppgiften blir större när man ska göra den och inte bara läsa att man ska gör den...
Håltimme från kvart över nio till tolv. Passade på att träffa min älskling som hade hål då med. Sedan körde jag på med matte B, idrott och ideal under eftermiddagen.

Övningskörde med pappa när vi kom hem. (Hann inte göra det igår för min sötnos följde med mig hem istället). Det gick bra. Eller kanske ska säga; bättre än igår i alla fall. Det rullar på helt enkelt...

Nu ska jag försöka läsa lite om ideal och sådan. Sedan blir det stjärnfilten och tv! Puss




// L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: