linn krouthén

1 å 1/2 ÅR

Kategori: ALLMÄNT

Jag har varit med dig 1 och 1/2 sekund - gånger hur många nollor som helst - och från den första sekunden så förstod jag att din hand passar så bra i min. Jag har levt med dig 1 och 1/2 minut, och ju fler minuter som går, ju fler delar av mitt hjärta äger du. Jag har levt med dig i 1 och 1/2 vecka, och jag har aldrig tröttnat. Under alla de 1 och 1/2 månader som gått med dig har jag tänkt på hur det är möjligt att göra nästa månader underbarare. Men efter 1 och 1/2 år tillsammans med dig vet jag att det är möjligt. Jag vet att våra hjärtan lär sig mer och mer att dunka ihop. Att sekunderna utan dig i början nu känns som en evighet. Och att allt jag har önskat finns rakt framför mig.

Nu vill jag dela varje sekund, varje minut, varje timme med dig. Varje andetag med dig. För utan din luft gör det svårt att andas.
JAG ÄLSKAR DIG, MAX WIKSTRÖM♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: